Pakume ainsana Eestis gaasiseadmeid diiselveoautodele
Esimesed meie poolt paigaldatud gaasiseadmetegamasinad on tänaseks läbi sõitnud üle 100 000km, reaalne kokkuhoid on küttekuludelt olnud 15-40% ning investeeringud on juba pooltele masinaomanikele aastaga täielikult tasunud.

Paigaldame diiselautodele nii vedelgaasi- kui ka maagaasiseadmeid ning seadme valikust sõltub ka kokkuhoid kütusekuludelt:

  • 15-20% on kokkuhoid vedelgaasiga (LPG)
  • 30-40% on kokkuhoid maagaasiga, teisisõnu surugaasiga (CNG)

Tänaseks oleme gaasiseadmeid paigaldanud Scaniatele, Mercedesele, Dafile, MANile ning sealhulgas ka erinevate keretüüpidega autodele nagu sadul-, furgoon- ja madelveokitelening bussidele.

Vähenda masinapargi kulusid
Autogaasiseadme paigaldamisega tekib võimalus masinapargi kütusekuludelt kokku hoida.

  • Kütusekulud 15-40% väiksemad
  • Sertifitseeritud ja tunnustatud seadmed
  • Keskkonnale sõbralikumad heitgaasid

Sertifitseeritud ja usaldusväärsed seadmed
Seadmed, mida veoautodele paigaldame, on toodetud Saksamaal ning vastavalt sertifitseeritud ja ARK poolt aktsepteeritud. Samade seadmetega sõidab Euroopas rohkem kui 1000 masinat. Ühe tankimisega on maagaasi kasutades võimalik sõita ca 500km ning vedelgaasi kasutades 5000km.

Paigaldamine
Gaasiseadme paigaldamisel ei pea ümber ehitama ühtegi mootori mehaanilist osa (kolbe, nukk- ja väntvõlli). Diiselmootor kasutab gaasi paralleelselt koos diisliga. Lülitades gaasiseadme sisse, segatakse gaas õhuga ning segu siseneb mootorisse. Mootoris süttib diisel õhu ja gaasiseguga samaaegselt. Valikuliselt piiratakse diisli pöördemomenti ning asendatakse gaasi juurdepihustamisega, mille tulemusena saavutatakse originaalne mootori pöördemoment. Osalise koormusega sõidul (näiteks maanteel), tõuseb gaasi pihustamise tulemusena mootori võimsus.