Paigaldame ainsana Eestis gaasiseadmeid diiselmootoriga veokitele
Esimesed meie poolt paigaldatud diiselgaasiseadmed on tänaseks läbinud sadu tuhandeid kilomeetreid, reaalne kokkuhoid kütuse kuludelt on jäänud 15-40% ning investeeringu tasuvus on paljudel masinaomanikele jäänud alla aasta.

Paigaldame diiselmootoritele nii vedel- kui ka maagaasiseadmeid, seadme valikust sõltub ka kokkuhoid kütusekuludelt:

  • 10-20% on kokkuhoid vedelgaasiga (LPG)
  • 15-35% on kokkuhoid maagaasiga e. surugaasiga (CNG)

Valdavalt oleme diisel-gaasilahendusi paigaldanud Scania, Volvo, DAF, Renault, MAN ja MB erinevate keretüüpidega mudelitele (sadul-, furgoon- ja madel-veok ning bussidele)

Vähenda masinapargi kulusid
Autogaasiseadme paigaldamisega tekib võimalus masinapargi kütusekuludelt kokku hoida.

  • Kütusekulud 15-40% väiksemad
  • Sertifitseeritud ja tunnustatud seadmed
  • Keskkonnale sõbralikumad heitgaasid

Sertifitseeritud ja usaldusväärsed seadmed
Seadmed, mida raske tehnikale paigaldame, on toodetud Saksamaal ning vastavalt sertifitseeritud ja ARK poolt aktsepteeritud. Samade seadmetega sõidab Euroopas mitu tuhat masinat. Ühe tankimisega on maagaasi kasutades võimalik sõita ca 500 km. ning vedelgaasi kasutades 5000 km.

Paigaldamine
Gaasiseadme paigaldamisel ei pea ümber ehitama ühtegi mootori mehaanilist osa (kolbe, nukk- ja väntvõlli). Diiselmootor kasutab gaasi paralleelselt koos diisliga. Lülitades gaasiseadme sisse, segatakse gaas õhuga ning segu siseneb mootorisse. Mootoris süttib diisel õhu ja gaasiseguga samaaegselt. Valikuliselt piiratakse diisli pöördemomenti ning asendatakse gaasi juurdepihustamisega, mille tulemusena saavutatakse originaalne mootori pöördemoment. Osalise koormusega sõidul (näiteks maanteel), tõuseb gaasi pihustamise tulemusena mootori võimsus.